lunes, 20 de diciembre de 2010

Historia - redacción

Estou en Bélxica ,estamos pasando por unha serie de acontecementos sociais , económicos e politicos en todo o mundo; por iso trato de emigrar ao Congo , con intencións de axudar aos homes rapaces e mulleres de alí.


Pasaron seis meses e conseguín reunir todo o que necesito para ir ao Congo , estou preparado para ir axudar aló en todo o que poida , levantareime as oito da mañan para chegar ao aeropuerto. Estou bastante ilusionado , non teño moi claro con que me atoparei por aló.
Estou xa de camiño ao Congo , vai ser un percorrido largo , xa que iremos en barco. Axente ten cara de mareada , non me estraña xa levamos moitas horas aquí , e ainda falta moito traxecto. Levo todo o camiño pensando que me atoparei aló.


Xa cheguei , no tramo onde peor o pasei foi no último polo rio Congo. Ahora solo penso en ir dar unha volta e ir coñecendo o sitio. Aquí os nenos cada vez que me ven pasar extendenme a man , e algo realmente moi triste e que me impresiona moito. Mañan pola mañan irei a primeira hora a unha ONG a traballar de voluntario.
Son as 7 da mañan e xat tou en pé , vou camiño da ONG , que estan traendo comida para esta xente, , eu hoxe encargareime de xogar un pouco cos nenos e enseñarlles algo novo. Despois de xogar un partido ao fútbol cos rapaces , contarónme como é a súa vida mais ou menos por aquí , moitos deles traballan para grandes empresas por moi pouco diñeiro e todos eles menores , outros non poden ir a escola por varios motivos , e outra gran maioria padece algunha enfermidade . O peor momento que pasarón nestes últimos anos foi a Guerra Civil, no 1960, que trouxo a independencia do Congo Belga. E pidenme que conciencie a xente de que verdadeiramente precisan moita axuda que por alí as cousas están moi mal , e que morre moita xente diariamente.


Laura Serrano Rey

1 comentario:

  1. redacción non estaría mal si falasemos da época actual, pero había que centrase nos anos que explicamos na clase. Moi mal, pero podes rectificala para ver si podemos sacar algo positivo

    ResponderEliminar