martes, 14 de diciembre de 2010

Actividade 6 !

1.        Descrición da actividade

A actividade que vamos  realizar son os hoteis da costa da morte. Os hoteis son empresas de aloxamento turístico que prestan un servizo de hospedaxe e que, adicionalmente, poden ofrecer servizos, iso conleva a unha contraprestación económica.No hotel ofrecerémos peroal especializado nas labores del, e moito ocio de todo tipo.


     2.      Características básicas da empresa (instalacións, persoal, investimento)

As instalación dos hoteis varían según o  investimento, e será moi elevado xa que os hoteis requiren moitos espazo. O persoal variará segundo a extensión do hotel e dos servizos que teña.O hotel situariase preto dunha playa na Costa da Morte. As instalación dos hoteis varían según o investimento, e será moi elevado xa que os hoteis requiren moitos espazo. O persoal variará segundo a extensión do hotel e dos servizos que teña.Ainda que se empezaria co minimo persoal necesario e co tempo según vaia habendo ingresos seria aumentado para que poideran facer varios turnos e para a comodidade dos clientes.

     3.     ¿Cómo é o mercado dese negocio nesta zona?

Na Costa da Morte e bastante importante o negocio dos hoteis; porque esta zona ten unha gran importancia turística(polas súas praias en xeral).
O número de hoteis na Costa da Morte en decembro de 2004 é de 33. A maior parte dos establecementos hoteleiros (14)  encontranse
situados na comarca de Fisterra, seguida pola comarca de Bergantiños
(7) e a comarca de Noia (6). As demáis comarcas (Xallas, Terra de Soneira
y Muros) teñen 2 hoteis cada unha.


     4.      Tipos e características dos clientes.

O  tipo de clientes que frecuentarían o hotel serían de todo tipo, sobre todo familias. O horario no que frecuentaría a xente no hotel seria de noite únicamente que se lle añadira o hotel outros servicios como por ejemplo piscinas ou spa. Os nosos  futuros clientes variarán según a estación e a temporada.

    5.       Empresas competidoras.


    6.   Características de los proveedores.

Para un hotel necesitaría comprar varios mobles entón, necesitaría unha empresa que vendera mobles para unha habitación completa e a un bó prezo.Pero tamén necesitaíamos prezos asequibles para a consumición do hotel,xa que sería en grandes cantidades.
                                                                                                                                                                            
7.  Situación actual e perspectivas de futuro dese sector:

a.   Ameazas.Sensibilidade cara factores económicos e culturais.Competencia doutras zonas galegas.
b.  Oportunidades.Estacionalidade na demanda, recursos naturais e do entorno ,ademáis da gran riqueza histórica e monumental,climatoloxía, apoio institucional, fraccionamiento dos períodos vacacionais que implica pérdida de estacionalidade, Creciente preocupación por la salud,aumento do nivel de renta e tiempo dedicado o ocio.
c.  Puntos fortes.Incremento e diversificación da oferta,posibilidade de ampliar a carteira de servizos,boa relación calidade /prezo,fidelización do turista,nova clientela: empresas e Institucións.
d.  Puntos febles.Reducido tamaño das empresas do sector,oferta de baixa categoría ,concentración de servizos en zonas concretas.

   8.       Marketing

a.       ¿Qué produtos podes ofrecer aos teus clientes?
Aos nosos clientes vamoslles ofrecer un aloxamento,de todo o dia, xa que permanecerá aberto as 24 horas do dia de todo o ano.Os producos serían: un aloxamento, piscinas, SPA, desaiuno, comida, e cea , e as instalacións do hotel. 
                                           
b.       Aspectos a ter en conta para poñer os prezos.
 Os prezos a ter en conta para poñelos no hotel, serán seguindo os da competencia; pero tamén ao ter unha cousa característica del os prezos poderían subir, e non ser os menos ca os da competencia.
                                                                            
 c.       ¿Cómo das a coñecer a túa empresa?
A nosa empresa daráse a coñecer mediante carteles publicitarios, radio, internet e incluso redes sociais.

9.       Instalacións:

a.       ¿Qué instalacións e maquinaria van supoñer os maiores gastos?
Para as intalación do hotel, necesitaríamos un terreo moi amplo, xa que para facer unha empresa grande fai falta moito espazo.E onde se poidan aloxar un gran número de persoas.e tamén tería que estar centrado nunha zona tranquila,e con grandes dimensións para montar o hotel en sí e as súas actividades (piscinas, SPA, ...).


10.   Gastos anuais da actividade 

Os gastos anuais do negocio son moi elevados, xa que pra unha inversión tan grande fan falta moitos cartos ou investimentos.O total dos gastos sería moi grande, xa que entre o espazo e o establecemento, xa faría un gasto importante.E despois, faltaría todo o persoal emppleado, os subministros da auga, do gas, etc.. ; outros producos.Un hotel é un require un gran investimento.

11.   Previsión de ingresos anuais


Segundo o negocio vaia ben ou mal os ingreoso serán maiores en cada caso.Por exemplo nas piscinas os ingresos se funciona serán maiores.A primeira temporada de apertura do hotel habrá máis gastos que ingreos, pero se o hotel prospera teremos grandes ingresos; posto que por persoa se alugan a habitación xa teñen que deixar cartos aínda que non utilicen outros servizos do hotel.

12.   Resultado bruto de explotación 

O resultado bruto do negocio variará segundo o negocio nos vaia ben ou mal,eso tamén dependerá máis que nada dos promotores e dos seus proxectos.Se o hotel vai ben e funciona ben o beneficio será bó e se é o contrario nn terá beneficio.

13.   Financiamento

Teríamos que pedir un prestamo para o número de investimentos e axudas. Aínda que comezaríamos ca actividade pouco a pouco para que non fora un caos.O máis importante para empezar sería comezar co básico e despois máis adiante cando xa fosen máis ingresos ;e se fora ben, comezaríamos a ampliar e aumentalo persoal .Pero todo isto tería que ser pouco a pouco xa que un hotel é un investimento moi importante.

14.   ¿Qué formación deben ter os teus empregados?

Para traballar nun hotel deberían formarse ; como en técnico superior en hostelería ou un diplomado en turismo, que algun dos traballadores domine idiomas (inglés, francés e alemán, preferiblemente), que o persoal de cociña e camareiros estén formados en escolas de hostelería ou teñan algún curso relacionado, que os que van a estar 
en contacto cos alimentos posean o carnet de manipulador, etc.




15.   ¿Onde podes conseguir axudas para ese negocio?

Existen moitas axudas,que pretenden facilitar o camiño do emprendedor ofrecidas por la Consellería de Asuntos Sociais, Emprego e Relacións Laborais, IGAPE e ICO.

16.   ¿En que centro educativo poderías formarte para esa profesión?

Nunha escuela universitaria de hoteleria e turismo para formarse profesionalmente.Como as escuelas de hostería  de :
- Hostelería de Asturias.
- Hostelería de La Rioja






Fontes de información
http://www.bicgalicia.es/bicc/guiasadaptadas/

1 comentario:

  1. Teño que dicir que o traballo está ben, aínda que hai erros, como o de non poñer a Escola de Hostelería de Santiago, que xa leva uns cantos anos.Os únicos "peros", as faltas de ortografía e a letra, que é diferente

    ResponderEliminar